logo
Ostukorv: 0
logo
Ostukorv: 0
Sinu otsing ei andnud tulemust.
Laadimine...
Lae uuesti

Korduma kippuvad küsimused

Kust ma leian sündmust puudutavad tervisenõuded?
Kõik sündmust puudutav info on märgitud Piletilevi.ee kodulehel vastava sündmuse juures. Vaikimisi kehtib kõigil üritustel Vabariigi Valitsuse poolt kehtestatud kord, mille järgi peab iga üritusele tulija tõendama enda nakkusohutust, esitades tõendi vaktsineerimise, COVID-19 läbipõdemise või negatiivse testitulemuse kohta. Esialgu ei nõuta oma nakkusohutuse tõendamist alla 18-aastastelt. Juhul, kui korraldaja võimaldab ürituse sissepääsudes kiirtesti tegemist, siis on see informatsioon konkreetse ürituse kohta www.piletilevi.ee leheküljel ürituse infos olemas.
Põhjaliku kultuuri ja meelelahtust puudutava info leiad https://www.kriis.ee/et/kultuur-ja-meelelahutus

Kas korraldaja ostab minu piletid tagasi, kui mul ei ole võimalik esitada tõendit ja ma ei soovi testida?
Kui üritus toimub, aga osaleja ei soovi või ei suuda asjakohaselt nakkusohutust tõendada, ei ole tal üldjuhul õigust raha tagasi saada.
Täpsema info leiad https://www.ttja.ee/uudised/nakkusohutuse-toendamata-jattev-kulastaja-uldjuhul-piletiraha-tagasi-ei-saa


Kas ma saan oma pileteid vahetada?
AS Piletilevi vahendajana vahetab pileteid ainult korraldaja loal. Vahetusi teostatakse sama korraldaja ürituste raames hiljemalt 3 tööpäeva enne sündmuse algust.

Kas ma saan oma pileteid tagasi müüa?
AS Piletilevi ostab pileteid tagasi vaid korraldaja loal, kui korraldajaga on sõlmitud vastavasisuline leping. 
Üldjuhul toimub tagasiost (kui Piletileviga on Korraldajal sõlmitud vastav leping) situatsioonis, kus üritus on ära jäänud, toimumisaeg on muutunud või ürituse sisu on muutunud ulatuses, mille puhul võib eeldada, et piletiostja poleks pruukinud soovida muutunud üritusele piletit osta. Tagasioste, mis tulenevad piletiostjast, kes mingil põhjusel ei saa või ei soovi üritusel osaleda, üldjuhul korraldajad ei luba, kuid otsus sõltub reaalsetest asjaoludest.


Kas ma pean oma piletid välja printima?
Ei. Sebrapiletit ja TaskuSebra pileteid võib näidata ka mobiilist.

Kas ma saan internetipileti vahetada kollaseks (tava)piletiks?
Ei.

Kas ma saan pileteid broneerida?
Broneerime pileteid alates kümnest piletist, juhul kui korraldaja on broneerimise õiguse meile andnud.
Broneeringute vastuvõtmine lõpetatakse hiljemalt kaks nädalat enne ürituse toimumise kuupäeva.
Broneeringu laekumise tähtaeg AS Piletilevi arveldusarvele on viis tööpäeva alates broneeringu teostamisest. Peale arve tasumist edastame PDF piletid soovitud e-posti aadressile.

Meie teenustasude kohta leiad info siit: 
https://www.piletilevi.ee/est/uldinfo/kuidasosta/teenustasud