
Suvekuudel on inimeste valmisolek elamusi tarbida suurem ja selle tulemusel suureneb ka Piletilevi külastatavus. Sealhulgas kasvab ka nende külastajate hulk, kes muul ajal aktiivselt üritusi ei otsi.
Suurenenud külastuste hulk Piletilevi lehel võimaldab tabada laiemat auditooriumit ning koguda efektiivset sagedust kiiremini. Kasuta ära suvekuude suurenenud külastuste mahtu, et teha reklaami soodsamalt!
Pakkumise broneerimiseks võta ühendust projektijuhiga!
.png)
ESMAKORDSELT - suvekuum statistika!
Piletilevi kuumimad reklaamipinnad on välja müüdud kuni augusti lõpuni - küsi Piletilevist sobivale sihtgrupile suunatud GoogleAds ja Facebooki kampaaniaid!
Piletilevi.ee on kultuuri- ja meelelahutusürituste infootsijate tuiksoon. Tervelt 9 miljonit külastajat aastas (keskmiselt 24 000 külastust päevas) uurivad ja puurivad, kuhu minna ja mida teha. Similarweb.com-ist leitava ja kõigile kättesaadava statistika kohaselt on Piletilevi.ee ja suurima konkurendi igakuise külastuste mahu vahe 11kordne. Haara võimalusest kinni ja suuna oma sündmuse info soovitud sihtgrupini Piletilevi abiga!
Telli Piletilevi kaudu GoogleAD suunatud reklaamikampaania ja sinu reklaam jõuab teistes kanalites inimesteni, kes on praegusel ajal aktiivselt külastanud Piletilevi.ee veebilehte - ehk otsivad võimalusi oma meelt lahutada.
Vaata Piletilevi müügipunktidest tehtud ostude osakaalu 2016. ja 2017. aastal kuude kaupa!
Sõltuvalt hooajast on oluline arvestada inimeste erinevaid ostuharjumusi ja olla klientidele mugavalt kättesaadav igal pool!
Müügipunktidest sooritatud ostude juuli ja detsembri osakaalud suurenevad keskmise 28% osakaaluga võrreldes võrreldes vastavalt 40% ja 72%.
Keskmine maikuus müüdud pileti hind on aastaga kasvanud 13%!
Tänavu maikuus Piletilevis müüdud keskmise pileti hind oli 22,66€, mis on mullusega võrreldes 13% suurem. NB! 2017. aasta Noorte Laulu- ja Tantsupeo mõju välja arvestatud.
Mobiilsete seadmete kasutus piletiostuks ja piletina kasvab järjekindlalt!
21% kõigist piletiostudest teostati möödunud kuul nutitelefonides, 2017ndal aastal oli see näitaja 15%. Internetikülastuste arv mobiilsetest seadmetest on kasvanud 30%, mobiiliga tehtud piletiostude arv aga 40%.
NB! Tavahooajal on nutiseadmetega Piletilevi.ee kasutus 54%. Juunis, juulis ja augustis võib sel suvel tõusta osakaal 65%, mis tähendab ainuüksi piletilevi.ee lehel ca 20 000 nutiseadmekülastust keskmiselt päevas.
Piletilevis müügisolevate ürituste arv suvekuudeks on ca 10% kõrgem
1. juuni seisuga on Piletilevi müügisüsteemis saadaval üle 3000 ürituse, mis toimuvad vahemikus 01.06 – 31.08.201.! Seega on Piletilevis müügis 10% rohkem üritusi kui 2017. aastal samal ajal!
Aktiivset kultuurisuve!
Vaata, kust on Sinu sündmuse piletid ostetud

Keskkonda saab sisse logida kehtivate paroolidega aadressil: https://bo2.piletilevi.ee/boui/
Lühike suve kokkuvõte

Baltimaade jaheda suve kütsid kuumaks traditsioonilised festivalid ja nimekad rahvusvaheliselt tundud artistid. Vaatamata halvale suusailmale tegid korraldajad head tööd ja nii olid juuni-juuli-augusti müügimahud piletite arvult 10% suuremad kui mullu. Piletilevi müügivõrgust müüdi kokku 332 868 piletit ja rahaline maht jäi eelmise aastaga võrreldes samaks. 2017. aasta läheb Baltic Ticket Holding-i jaoks Eestis ajalukku välja müüdud Rammsteini kontserdiga Tallinna Lauluväljakul, emotsionaalse noorte laulu- ja tantsupeoga „Mina jään“ ja järjekordse publikurekordiga Viljandi Pärimusmuusikafestivalil.
Suvi hoogustas kontserditurismi. Lätti sõitmiseks andsid põhjust Foo Fighters, Red Hot Chilli Pepers ja Positivus Festival. Võimsa kontserdi Leedus andis Robbie Williams. Nendele sündmustele reisis teistest Baltimaadest, aga ka Soomest, kokku paarkümmend tuhat muusikafänni ning turiste jätkus ka paljudele väiksematele kultuuriüritustele.
Uus võimalus sündmuse turundamiseks - maandumisleht!
Uudisena on Piletilevi turunduslahenduste valikusse lisandunud uus toode - maandumisleht.
Maandumisleht võib olla Sinu ürituse kodu, kuhu saad külastajad suunata erinevatest kanalitest ning müüa läbi selle pileteid. Kuna maandumislehe loomine nullist võib olla keeruline ja pikk protsess, siis meie poolt pakutava teenusega säästad nii aega kui raha.
Miks tellida oma kampaaniale maandumiseleht?
- Eraldi leht on silmapaistev ning taustmürast eraldatud.
- Maandumisleht aitab Sul jõuda oma sihtrühmani pakkudes parimat kliendikogemust – individuaalsem lähenemine, suunamine ning stiilne, mugav ja integreeritud (osta kohe) ostukeskkond.
- Võimaldab korraldaja jaoks täpset tagasisidet sündmuse paremaks analüüsiks ja turundusvõimalusteks.
Vaata maandumislehe näidiseid:
http://www.piletilevi.ee/naidisest
Tekkis huvi? Küsi oma projektijuhilt lisainfot!
Uuenenud võimalustega Piletilevi piletisüsteem
Aruanded on illustreeritud diagrammidega, mis lihtsustavad info töötlemist ja analüüsi. Lisaks müügiaruannetele, mis kajastavad müüki piletitüüpide, hinnaklasside ja sektorite lõikes, on uues keskkonnas info piletiostude kohta asukohapõhiselt.
Keskkonda saab sisse logida kehtivate paroolidega aadressil: https://bo2.piletilevi.ee/boui/
Lähiajal lisandub korraldajatele võimalus teha ise broneeringuid.
Aeg valmistuda jõuludeks
Lisaks tavapärastele Piletilevi reklaamipindadele aitavad hämaral ajal kultuurimaastikul orienteeruda Piletiposti erinumbrid. Piletilevi uudiskirja saadetakse rohkem kui 200 000 e-posti aadressile.
Reklaamipindade broneerimiseks palun võtke ühendust oma projektijuhiga.
Teatrihooaja alguse Eri saadame välja 18. septembril.
Materjalide tähtaeg on 11. september.
Isadepäeva Eri saadame välja 3. novembril.
Materjalide tähtaeg on 26. oktoober.
Jõulusündmuste Eri saadame välja 1. detsembril.
Materjalide tähtaeg on 26. november.
Aastavahetuse sündmuste Eri saadame välja 29. detsembril.
Materjalide tähtaeg on 19. detsember.
Piletite sooduskampaania Kuumad hinnad
Kampaania kestab 3 päeva ja sellesse pääsevad sündmused, mis pakuvad oma piletitele soodustust vähemalt 30% täishinnast.
Kuumad hinnad toimuvad iga kuu teises pooles.
Lisaiinfot sooduskampaania Kuumad hinnad kohta küsi projektijuhilt.
Valminud on piletikontrolli rakendus Android seadmetele
- Logi sisse
- Vali üritus(ed)
- Kontrolli / Skänni pileteid
- Lõpeta kontroll



Valgevene suurim piletimüügi ettevõte võttis kasutusele Balticket müügiprogrammi
Piletilevi juhataja Jaanus Beilmanni sõnul on ühinemisega seoses oodata uusi arendusi ka Piletilevi klientide jaoks. Lähinädalatel tekib korraldajatel broneeringute tegemise võimalus. Piletiostjatele muutub lihtsamaks kohtade valimine.
Balticket on olnud Piletilevi alustala 20 edukat aastat. Sama müügiprogrammi kasutavad Biļešu Serviss Lätis ja Bilietai Leedus.
PiletiPosti Erinumbrid on piletiostja suvekuulutajad
Piletipost saadetakse rohkem kui 200 000 e-posti aadressile. Suvised uudiskirja erinumbrid on varasematel aastatel saanud iganädalasest uudiskirjast 40% suuremat tähelepanu ja neis sisalduv info leiab aktiivset kasutamist kogu suve jooksul.
Suvelavastuste Eri saadame välja 19. mail.
Materjalide tähtaeg on 11. mai.
Suvefestivalide Eri saadame välja 26. mail.
Materjalide tähtaeg on 18. mai.
Suvetuuride Eri saadame välja 2. juunil.
Materjalide tähtaeg on 25. mai.
Jaanipäeva sündmuste Eri saadame välja 16. juunil.
Materjalide tähtaeg on 8. juuni
I peauudis 150 €
Väike uudis esimeses 3 sündmusega reas 80 €
Väike uudis teises 3 sündmusega reas 60 €
II peauudis 100 €
Väike uudis alates kolmadast 3 uudisega reast - tasuta (kuvatakse toimumise järjekorras)
Hindadele lisandub käibemaks.
Peauudiste jaoks vajame:
- pilt 600x300 pikslit (PNG, JPG)
- tekst 300 tähemärki
Väikeste uudiste juures kasutame Piletilevi programmis olevaid materjale.
Piletilevi seminar toimub 17. mail Tallinnas
Loo lisaväärtust ja tekita oma sündmuse juurde uusi tuluallikaid! Piletilevi seminar annab kuhjaga alternatiivseid mõtteid ja pakub reaalseid tööriistu edukama piletimüügi teostamiseks. Millised on uuemad trendid piletimüügiturul ning millega arvestada müügiplaanide koostamisel? Mida on 20-aastasel Piletilevil pakkuda kiirelt muutuvas maailmas? Ettekannetega esinevad meelelahutusvaldkonnaga seotud kogenud praktikud Eestist ja Soomest.
Piletilevi seminar toimub 17. mail 2017 Vaba Lava teatrimajas.
Sündmus on eesti ja inglise keeles. Ettekandeid ei tõlgita.
ESINEJAD
Harri Kaasinen (eng)
Kuidas rikastada kliendikogemust ja leida turult rohkem raha?
Harri Kaasinen on käinud läbi 30-aastase tee korraldajast Soome suurimate piletimüügiettevõtete tippjuhiks (Lippupalvelu (ticketmaster.fi) ja Lippu.fi (CTS Eventim)). Harri teeneteks Soomes on esimese internetipõhise piletimüügisüsteemi välja töötamine ja PDF- ja mobiilpiletite rakenduste kasutusele võtmine.
Seminaril räägib Harri enda poolt loodud unikaalsest event revenue management kontseptsioonist ning jagab oma kogemusi, kuidas luua jätkusuutlikku kliendikogemust ja tekitada uusi tuluallikaid.
Sille Lehtsaar / Advokaadibüroo Magnusson (est)
Kliendiandmete kogumine uute reeglite valguses
Hetkel kehtivad isikuandmete kaitse nõuded muutuvad, kliendiandmeid koguvatele ettevõtetele, alates 25. maist 2018 senisest tunduvalt karmimaks. See tähendab, et muuta tuleb oma isikuandmete haldamise ja töötlemise korda ning infosüsteeme, ning need uute reeglitega kooskõlla viia. Mida uued nõuded kaasa toovad ning millised saavad olema ettevõtja kohustused ja vastutus kliendi isikuandmete töötlemisel, räägib Advokaadibüroo Magnusson andmekaitsetiimi juht Sille Lehtsaar.
Advokaadibüroo Magnusson andmekaitsetiim pakub õigusabi kõigis privaatsus- ja isikuandmete kaitset puudutavates küsimustes. Seoses Euroopa isikuandmete kaitse määrusega, mis muutub kohustuslikuks alates 25. maist 2018, viib Magnussoni andmekaitsetiim isikuandmeid töötlevates ettevõtetes ning asutustes läbi isikuandmete kaitse auditeid. Audit viiakse läbi põhjaliku küsimustiku ning intervjuude baasil, mille tulemusena koostatakse esinevate puuduste kohta raport ning tegevuskava nende likvideerimiseks.
Advokaadibüroo Magnusson on esindatud terves Läänemere regioonis, Lähis-Idas ja Hiinas, omades rahvusvahelist kogemust erinevates õigusharudes. Advokaadibüroo Magnusson nõustab AS’I Piletilevi äri- ja lepinguõiguse, riigihankeõiguse ja isikuandmete kaitse küsimustes.
Eva Luigas (est)
Kuidas võtta piletmüügi firmalt maksimum?
Eva Luigas on aastast 1983, kui alustas tööd Nukuteatris, vastutanud erinevates kultuuriorganisatsioonides piletimüügi korraldamise eest. Lisaks Nukuteatrile on ta piletimüügi alaste väljakutsetega olnud seotud Eesti Draamateatris, Õllesummeril, Birgitta Festivalil ja Pimedate Ööde Filmifestivalil. Eva on pileteid müünud nii käsitsi piletiraamatutest kui ka läbi erinevate müügiprogrammide, mis on olnud kasutusel Piletimaailmas, TicketPros ja Piletilevis. Seminaril avaldab ta, mis on oluline piletimüügi protsessis ning toob välja oma suurimad võidud.
Mattias Oja / Mediahouse OÜ
Mis tuuled puhuvad digiturunduses?
Mattias Oja on Eesti juhtiva meediaagentuuri Mediahouse digi- ja sotsiaalmeedia spetsialist. Varasemalt Piletilevi reklaamispetsialistina töötanud Mattiase fookusest ei ole kultuuri- ja meelelahutusvaldkonna turundus kuskile kadunud ning ta tegeleb igapäevaselt ka sündmuste digiturunduse ja selle efektiivsuse analüüsiga.
Milline on hea müügikanal? Milline kanal on kõige kuluefektiivsem? Mis on digiturunduse tulevikutrendid? Mattias räägib andmetel põhinevast veebireklaami juhtimisest ja avaldab mõned reaalselt kasulikud nipid uutes reklaamikanalites edu saavutamiseks.
AJAKAVA
9.30-10.00 Registreerumine ja hommikukohv
10.00 Piletilevi 20, Baltic Ticket Holdings 10, Jaanus Beilmann / Piletilevi AS ja Baltic Ticket Holdings AS juhataja
10.30 Kliendiandmete kogumine uute reeglite valguses - Sille Lehtsaar / Advokaadibüroo Magnusson
11:15 Mis tuuled puhuvad digiturunduses? - Mattias Oja / Mediahouse OÜ
11:30 Kuidas võtta piletmüügi firmalt maksimum? - Eva Luigas
12.00-13.00 Lõuna Piletilevi poolt
13.00 Kuidas rikastada kliendikogemust ja leida turult rohkem raha? – Harri Kaasinen
14.15 Arenev Piletilevi: uuenev aruandlus, analüütika, lisatasud, lisatooted, festivaliraha
15.00 Seminari kokkuvõte – küsimuste vastuste voor
piletilevi.ee on 3. maist uue kujundusega!
Lähtudes nii korraldajatelt kui ka piletiostjatelt saadud tagasisidest, oleme uuendatud kodulehel parandanud ürituste ja nende reklaampindade nähtavust, täiendanud ürituste ja info otsingut ja võtnud taas kasutusele portree / plakati formaadis pildid.

PS! Korraldajad kellel on tellitud reklaamid alates 18. nädalast palume edastada enda projektijuhile juba uues formaadis visuaalid ning vahetada ära sündmuse pilt!
Kogu info Piletilevi poolt pakutavate reklaamiteenuste kohta leiad SIIT!
PiletiPosti Erinumbrid 2016 - Jõua enam kui 200 000 inimeseni
Traditsiooniliselt valmistub Piletilevi saatma igale suvele eelnevaid PiletiPosti Erisaadetisi, mis aitavad inimestel oma suveplaane seada.
Varasemate aastate kogemus ja statistika näitavad, et PiletiPosti erinumbrid saavad iganädalastest tavapostidest vähemalt 20% suurema tähelepanu.
Sel aastal lisame vunki ka sotsiaalmeedias
Lisaks e-kirjadele levitame ja boostime Piletiposti ERInumbreid ka facebookis.
Kuumimad pinnad on tasulised:
Esimesed 3 üritust peaveerus 1. 130€, 2. 80€, 3. 60€ ja parempoolses veerus 1. 80€, 2. 60€. Hindadele lisandub käibemaks.
Festivalide Eri, saatmine 19. mail,
tähtaeg Piletilevi süsteemis 12. mail
(Vaata eelmise aasta Eri't siit)
Suveteatri Eri, saatmine 26. mail,
tähtaeg Piletilevi süsteemis 19. mail
(Vaata eelmise aasta Eri't siit)
Suvetuuride Eri, saatmine 02. juunil,
tähtaeg Piletilevi süsteemis 26. mail
(Vaata eelmise aasta Eri't siit)
Jaanipäeva ERI, saatmine 16. juunil,
tähtaeg Piletilevi süsteemis 09. juuni
Erisaadetistesse lähevad üritused, mis on müügil Piletilevi müügisüsteemis, millel on korrektne (sh tekstiline) ürituse info ja mis on varustatud pildiga.
PiletiPosti erinumbrid tulevad samasuguse kujundusega, kui Piletilevi tavapärased iganädalased postitused.
Kultuurisündmuste piletihinnad on tõusuteel
Piletilevi käesoleva aasta esimese seitsme kuu statistika näitab, et keskmine Piletilevi kaudu müüdud kultuurisündmuse piletihind on aastataguse ajaga võrreldes kasvanud 13%. Hoolimata tavapärasest jahedamast ilmast on 3% kasvanud ka piletite müügiarv.

Piletilevi juhataja Jaanus Beilmanni sõnul on kultuurisündmuste hinnatõus olnud kõrgem keskmise kuupalga kasvust. “Tundub, et sel aastal on inimesed valmis kultuuri- ja meelelahutussüdmustele rohkem kulutama. Lisandunud on ka uusi eelmise aastaga võrreldes kallima piletihinnaga üritusi nagu näiteks Weekend Festival Baltic,” rääkis Beilmann.
Samas ei ole Beilmanni sõnul kõrgemad piletihinnad kultuurisõpru peletanud ja piletimüük on isegi kasvanud. “Kokku on Piletilevi kaudu tänavu müüdud 601 073 kultuurisündmuse piletit, mis on 3% rohkem kui möödunud aasta samal perioodil. Konkurents kultuuri- ja meelelahutussündmuste maastikul on tihenenud. Kui eelmisel aastal toimus näiteks juunis ja juulis sündmusi kokku 1858, siis tänavu juba 2097,” rääkis Beilmann.
Beilmanni sõnul näitab head kasvutrendi mobiilsete seadmete kaudu piletite soetamine. “Kui 2014. aasta juunis osteti mobiilselt 1133 piletit, siis tänavu juba 4262. See on aastaga pea neljakordne kasv,” rääkis Beilmann.
Piletilevi müügisüsteemi ja veebilahenduste kaudu müüdi 2014. aastal Balti riikides ja Valgevenes 2,5 miljonit piletit.
Piletilevi on Eesti suurim piletite müügivõrk, mis tegutseb aastast 1997. Piletilevil on üle Eesti 170 müügipunkti. Lätis tegutsetakse nime Bilesu Serviss, Leedus brändi Bilietu Pasaulis ja Valgevenes bileti.by nime all. Üheskoos moodustavad kolm ettevõtet Baltimaade suurima piletihaldusettevõtte, millel on üle 550 müügipunkti. Kõik eelnimetatud ettevõtted kuuluvad Eestis registreeritud ettevõttele Baltic Ticket Holdings AS.
Piletilevi.ee külastatavuselt Eesti TOP 10 veebisaitide hulgas
Metrix.station.ee andmetel külastas juulis, perioodil 13.-19.07, www.piletilevi.ee kodulehte enam kui 162 000 inimest, mida on +9,0% enam kui eelneval nädalal. Mobiiliga külastajad moodustasid 38,1%
Videod nüüd kõrge kvaliteediga ja Digiplakatite paketti lisandus 100 000 näitamist nädalas!
Videoid näitame nüüd kõrge kvaliteediga!
Videod müügipunktide ekraanidel on nüüd kõrge kvaliteediga, et Teie sündmuse info kindlasti klientidele silma jääks. Videopindade arv on piiratud!
Enam kui 60 ekraanil kuvatakse reklaame video formaadis 10 ja 20 sekundi pikkuste klippidena. Ühte klippi näidatakse keskmiselt iga 3 minuti järel, tagades sellega 60 ekraanil 12-tunnise kauplemispäeva peale vähemalt 14 400 kuvamist päevas ning enam kui 100 000 kuvamist nädalas.
Piiratud arvul reklaampindu pakume hinnaga:
10-sekundiline klipp 60 € / nädal
20-sekundiline klipp 120 € / nädal
Tutvu võimalustega lähemalt ja küsi lisa oma projektijuhilt Piletilevis.
Piletikontrolli App Androidile
Valminud on piletikontrolli rakendus Android seadmetele
Rakendust saab kasutada sündmuse korraldaja või tema poolt volitatud isik.
Rakenduse kasutamiseks on vajalikud Piletilevi kasutajanimi ja salasõna.
Lae alla või küsi lisa oma projektijuhilt Piletilevis.
Teie Piletilevi
PiletiPosti Erinumbrid 2015 - Jõua enam kui 140 000 inimese postkasti!
Suvi on kohe kohal!
Traditsiooniliselt valmistub Piletilevi saatma igale suvele eelnevaid PiletiPosti Erisaadetisi, mis aitavad inimestel oma suveplaane seada.
Varasemate aastate kogemus ja statistika näitavad, et PiletiPosti erinumbrid saavad iganädalastest tavapostidest vähemalt 20% suurema tähelepanu. Lisaks e-kirjadele levib PiletiPost ka Piletilevi facebooki enam kui 40 000-le fännile.
Festivalide Eri
saatmine 21. mail,
tähtaeg Piletilevi süsteemis 15. mail
(Vaata eelmise aasta Eri't siit)
Suveteatri Eri
saatmine 28. mail,
tähtaeg Piletilevi süsteemis 22. mail
(Vaata eelmise aasta Eri't siit)
Suvetuuride Eri
saatmine 04. juunil,
tähtaeg Piletilevi süsteemis 29. mail
(Vaata eelmise aasta Eri't siit)
Erisaadetistesse lähevad üritused, mis on müügil Piletilevi müügisüsteemis, millel on korrektne (sh tekstiline) ürituse info ja mis on varustatud pildiga.
PiletiPosti erinumbrid tulevad samasuguse kujundusega, kui Piletilevi tavapärased iganädalased postitused.
Küsi lisa enda Piletilevi projektijuhilt!
Piletilevi SebraPilet on 10. aastane! Selle ajaga on müüdud 2,3 miljonit elektroonilist piletit
10 aastat tagasi, 2005. aasta veebruaris, andis Piletilevi klientidele võimaluse osta ja kasutada PDF-formaadis SebraPiletit. Sellest ajast saati on Piletilevi kaudu ostetud 2,3 miljonit elektroonilist piletit.
Toona oli interneti kaudu piletite ostu osakaal kogu Piletilevi müügimahust 15%. 2015. aastaks ostetakse Piletilevist arvuti, tahvli või nutitelefoni vahendusel juba 62% kõigist eelmüügist ja ustel müüdavatest piletitest.
2014. aastal müüdi Piletilevi kaudu Eestis kokku 1,16 miljonit piletit, millest 643 394 piletit olid elektroonilised. SebraPilet on MUGAV - Prindi pilet ise välja KODUS, TÖÖ JUURES VÕI NÄITA MOBIILIS! Takistuseks pole seegi, kui sul parasjagu printerit käepärast pole – SebraPilet saadetakse Sinu e-posti aadressile ning sobiva aja ja koha selle trükkimiseks saad ise valida!
iPhone'i ning Android telefoni kasutajatele on loodud ka mugav Piletilevi mobiiliäpp, mida kasutati 2014. aastal piletite esitamiseks sündmustele sissepääsuks üle 60 000 korra.
Pilet telefonis – ilma internetiühenduseta (Off-line)
- Lae oma iPhone'i või Android telefoni Piletilevi mobiilirakendus.
Ava mobiilibrauseris: piletilevi.ee/nutipilet
- Teosta Piletilevi.ee keskkonnast piletiostud oma ühe konkreetse kasutajakontoga ning kõik internetist ostetud piletid laekuvad sinu telefoni Piletilevi rakendusse.
- Piletilevi rakendusse laetud pileteid saad kasutada sündmuste sissepääsudes ka siis kui telefonil andmeside ühendus puudub.
Piletilevi APP on saadaval Apple (iOs) ja Android opsüsteemidele! Teiste opsüsteemide kasutajad saavad mugavaks piletiostuks kasutada m.piletilevi.ee keskkonda!
Piletilevi KINKEPILETIST sai E-KINKEPILET
Osta ja kasutada saavad kõik kliendid Piletilevi e-Kinkepiletit mugavalt nii müügipunktis, kui internetipoes. Lisaks saab Piletilevi e-Kinkepiletit osta teenustasuta! e-Kinkepileteid saab valida väärtuses 10, 15, 20, 30 ning 50 EUR ning kasutada saab seda tasumiseks KÕIGI, ENAM KUI 2000, Piletilevis müügis oleva elamuse eest!
Piletilevi.ee külastatavuselt Eesti 3. veebisait
Metrix.station.ee andmetel külastas juuli alguses, perioodil 30.06.-06.07, www.piletilevi.ee kodulehte ligi 180 000 inimest, mida on +33,8% enam kui eelneval nädalal. Mobiiliga külastajad moodustasid 27,3%
Samal perioodil sooritati internetiostudest 8% mobiiliga.
NUTITELEFONISUVI on tulekul!
Ole enda klientide mugavaks ja mõnusaks teenindamiseks valmis ning kasuta oma reklaamis ja kommunikatsioonides Piletilevi antavat QR-koodi!
Nutiseadmetega internetis surfamine muudkui kasvab. Juba üle 20% (100 000 nutiseadmega külastust / kuus) kõigist Piletilevi.ee külastustest tehakse nutiseadmetega. Ja suvel kasvab nutiseadmetega Piletilevi.ee kasutajate osakaal hüppeliselt.
Piletilevi kaasaegsed veebilahendused võimaldavad ka piletite eest lihtsalt nutitelefoniga maksta, ning ka pilet telefoni saada. Lisaks tavapärastele pangalinkidele, saavad inimesed piletiostu lisada ka oma mobiiliarvele. Tee oma klientidele elu lihtsaks!
Piletilevi kodulehelt saad oma sündmuse QR-koodid alla laadida ja plakatile või mujale reklaamile panekuks oma kujundajale anda.
QR-koodi lingi saad koos ürituse müükimineku kinnitusmailiga, või ise oma ürituse urli taha vastava urli täienduse pannes. Ava oma sündmuse leht Piletilevi kodulehel ja lisa lehe aadressi lõppu '?promoter-qr' ning vajutada 'Enter'.
Näide:
Link enne:
http://new.piletilevi.ee/est/piletid/kinkekaardid/piletilevi_kinkepilet/piletilevi-kinkepilet-117774/
Link pärast '?promoter-qr' lisamist: http://new.piletilevi.ee/est/piletid/kinkekaardid/piletilevi_kinkepilet/piletilevi-kinkepilet-117774/?promoter-qr

Kultuurikava viib sinu sündmuse 200 000 inimeseni
Ole nähtav ja loetav Kultuurikava 50 000 tiraažiga sündmuste ajakirjas, mis jõuab 212 000 lugejani.
10. juunil ilmub Postimehe vahel Kultuurikava kolmas sündmuste ajakiri. Ole oma suveüritusega kultuurihuvilise kataloogis.Lihtsalt ja vaevata saad broneerida oma üritusele koha Kultuurikava suvekataloogis ka läbi oma Piletilevi projektijuhi.
Kultuurikava ilmub sel korral kvaliteetpaberil ja uue kujundusega. Lisaks tavakujundusega reklaamile on võimalik tellida ka kajastus juba olemasoleva materjaliga: Piletilevi tarvis ettevalmistatud pilt/plakat ja ürituse tutvustav tekst. Kõigile 1/1 1/2 ja 1/3 pindadele lisame ka QR-koodi, mis viib inimese tema nutiseadmega otse Piletilevisse lisainfot hankima ja piletit ostma.
Reklaami tellimise ja materjali laekumise viimane tähtaeg 02. Juuni.
Hinnakiri
1/3 lk 360€, kui soovid reklaami ise kujundada, siis täismõõt 235x99+5mm servadest
1/2 lk 490€, kui soovid reklaami ise kujundada, siis täismõõt 235x140+5mm servadest
1/1 lk 975€, kui soovid reklaami ise kujundada, siis täismõõt 235x297+5mm servadest
Hindadele lisandub käibemaks 20%
Reklaami tellimine:
Piletilevi projektijuhtide kaudu
või otse Kultuurikavast - Kristi Kõll, projektijuht, reklaami müük, mob. 5344 5028, kristi@kultuurikava.ee

Rimi pakkumised e-posti teel!
Rimi – aitame muuta iga päeva pisut lihtsamaks

Rimi on igakuiselt pakkunud oma parimatele klientidele midagi head – erinevaid sooduspakkumisi valitud toodetele ning täiendavaid partneri pakkumisi, tavaliselt 20-40% allahindlusega.
Pakkumisi saadetakse e-kirja teel ca 50 000 kliendile üle Eesti. Kirjale on võimalik juurde lisada link, mille kaudu klient saab otse partneri lehele. Lisaks on pakkumine üleval ka Rimi terminalides, millised asuvad kõikides kauplustes üle Eesti.
Soovime jätkuvalt anda oma parimatele klientidele võimaluse saada osa erinevatest lisväärtustest. Seega, oodatud on kõik pakkumised erinevatele üritustele - kontsert, teater või muusuvesündumus. Kuna tegemist on lisaväärtusega meie klientidele, siis on soovituslik allahindlus alates 25%.
Meiega koostöös on võimalus laiendada kliendibaasi personaalselt saadetud pakkumiste kaudu.
Kui antud koostöövõimalused pakuvad Teile huvi, võtke meiega ühendust.
Ilusat päeva,
Triin Tennokese
Kliendisuhete juht
Rimi Eesti Food AS
Põrguvälja tee 3,
Pildiküla
Tel: +372 697 3678
triin.tennokese@rimibaltic.com
Korraldajad! - Mobiilis olev pilet on võrdne paberpiletiga!
Mobiilsete seadmetega on Piletilevi.ee külastus aastaga 4-kordistunud
Nutitelefonide müügiosakaalu kasv annab kiirelt tunda. Nii on Piletilevi.ee mobiilsete vahenditega kasutajate hulk kasvanud aastaga 4-kordseks. See on oluline arv inimesi ja külastusi. Tänavu, juuli esimese 14 päevaga on mobiilsetest vahenditest külastatud piletilevi.ee -d 63 340 korda, mis teeb keskmiselt 4 524 visiiti/päevas. See teeb juba 20% Piletilevi kodulehe külastustest.
Mobiilipileti esitajat ei tohi saata koju piletit välja trükkima!
Pilet mobiilis ei ole enam mingi haruldus. Küll aga esineb juhtumeid, kus piletikontrolörid teevad mobiilist esitatavate piletite juures imelikke nägusid. Drastilisemate variantidena saadetakse piletiomanik piletit koju välja trükkima. NII EI TOHI TEHA.
Mobiilis olevaid pileteiud saab kontrollida täpselt samamoodi kui välja trükitud SebraPileteid. Kui skänner mobiili ei loe, siis toksige mobiilpileti all olev piletiID number skännerisse. jne.
Piletilevi mobiiliäpil on juba 7500 kasutajat, koos EMT Live äpiga on potentsiaalseid mobiilipileti kasutajaid tugevalt üle 10 000
Piletilevi tuli avalikkusesse oma mobiiliäpiga 2012. aasta teisel poolel. Sellest ajast 2013 juuli keskpaigani on Piletilevi mobiiliäpi kasutajaid tekkinud juba 7 500. 2013. kevadel käivitas oma ürituste ja piletipalikatsioonikampaania ka EMT. EMT Live äpp on piletiostutehniliselt ühendatud Piletilevi müügisüsteemiga. Piletilevi ja EMT äpiga on mobiilsete piletite potentsiaalne kasutajate hulk tõusnud juba tugevalt üle 10 000 kasutajani. Ja see number kasvab pidevalt.
Piletilevi teeb nüüd korraldajaile QR-koodid valmis!
Piletilevi teeb nüüd korraldajaile QR-koodid valmis!
Alates 08. juulist ei pea korraldaja oma pead vaevama, et kuidas ja kust ja milleks küll neid QR-koode saada. Piletilevi kodulehelt saad nüüd just sinu jaoks valmis tehtud QR-koodid alla laadida ja oma kujundajale plakatile või mujale reklaamile panekuks edastada.
QR-koodid võimaldavad järjest kasvaval nutitelefonide kasutajatehulgal hankida ürituse kohta lisainformatsiooni ja soovi korral osta kohe ka pileti.
Nüüdsest siis saab iga korraldaja, kelle üritus on sisestatud Piletilevi müügisüsteemi endale sama päeva öösel e-kirja, kus siis vajalikud lingid olemas. Neile, kelle üritus juba müügis, kuid kellele uus ja põnev asi huvi pakub, soovitame ürituse ja korraldajaspetsiifilise lingi ise koostada:
Selleks tuleb avada oma kontserdi- või show-vaade ning lisada lingi lõppu ?promoter-qr ja vajutada enter.
Näide
Link enne: http://www.piletilevi.ee/est/piletid/kinkekaardid/piletilevi_kinkepilet/piletilevi-kinkepilet-117774/
Link pärast (lisatud ?promoter-qr): http://www.piletilevi.ee/est/piletid/kinkekaardid/piletilevi_kinkepilet/piletilevi-kinkepilet-117774/?promoter-qr
Sealt edasine on juba lihtne: loe ja vajuta!
Piletilevi müügisüsteemi kaudu müüdi 2012. aastal 519 000 teatrikategooria piletit
Piletilevi müügisüsteemi kaudu müüdi 2012. aastal 519 000 teatrikategooria piletit
Eesti Teatri Agentuuri andmetel kogusid Eesti teatrid 2012. aastal kokku 1 142 918 külastust.
Piletilevi müügisüsteemi statistika näitab, et Piletilevi müügisüsteemi kaudu on müüdud ja väljastatud 2012. aastal 519 395 teatripiletit. Täname teatreid ja teatrisõpru, kellega koos oleme jõudnud tulemuseni, mis moodustab peaaegu poole kogu Eesti teatrikülastuste arvust.
Piletilevi loobub oma mobiilirakendusest.
2007. aastal turule jõudnud nutitelefonide areng on olnud tormiline ning viimased 5 aastat on toimunud suur mobiilirakenduste buum. Põhimõtteliselt on olemas äppe igaks elujuhtumiks. Piletite nutitelefoniga ostmise ja kasutamise lihtsustamiseks võttis Piletilevi 2012. aastal kasutusele rakenduse, mis võimaldab nutitelefonis piletite ostmist ja hoiustamist. Piletite soetamine nutiseadmete kaudu kasvab aasta aastalt. Piletilevi juhataja Jaanus Beilmann ütleb: „Balti riikides kasvas nutitelefoni kaudu piletiostu sooritamine 2016. aastal 9%-lt 14%-ni kogu Baltic Ticket Holdingsi piletimüügimahust. 2017ndal aastal tähendab see 140 000 nutitelefoniga ostetud kultuuri- ja meelelahutusürituste piletit.
Tänaseks on nutitelefonide tarkvarad ja interneti kättesaadavus arvestatavalt parenenud ning see on välja toonud äppide nõrkused. Rakendused luuakse sageli teenima ainult ühte funktsiooni või ettevõtet, mis tähendab, et kasutaja vajab palju erinevaid äppe. Samuti võivad operatsioonisüsteemide uuendused tekitada tõrkeid rakenduste töös. Näiteks on uue Apple iOS 11 kasutajad tähendanud, et Piletilevi mobiilirakendust ei ole võimalik kasutada pärast uuenduse tegemist. Selliste ebamugavuste vältimiseks on mõistlik brauseri kaudu minna Piletilevi kodulehele, kus rakendustes pakutud funktsioonid on mugavalt kättesaadavad ja kasutatavad telefonide standardse tarkvaraga. Jaanus Beilmann kommenteerib Piletilevi käiku: „Oleme võtnud vastu strateegilise otsuse mitte uuendada ja arendada oma 2012. aastal loodud kliendile suunatud mobiilirakendusi. Tänased rakendused töötavad nii kaua, kui kasutajate telefoni operatsioonisüsteemid seda võimaldavad. Piletilevi keskendub nutitelefonide kasutajate jaoks mugavama brauseripõhise piletimüügikeskkonna arendamisele.“